Tablet cù una bona camera

Malgradu u fattu chì i telefoni cellulari muderni di a prossima generazione venenu cù camere enormi putenti, i tablette sò un pocu trascurati in questu sensu. Ma s'è vo vulete piglià ritratti cù una tableta, duvete circà una tableta cù una bona camera. È hè quì chì e cose cumincianu à esse complicate.

I migliori tablette cù una bona camera

Ovviamente, paragunà e qualità di càmera trà i dispositi hè incredibilmente difficiule perchè ci sò tante variabili. Ma pudemu usà u metudu simplice (è certi fotògrafi è cunnisciuti dicenu troppu simplice). paraguni di u numeru di megapixels. Sapemu chì ùn hè micca u megliu modu, ma s'ellu ùn hè micca esse praticamenti impussibile di fà un paragone.

Per noi, tablette cù una camera megliu cù i seguenti:

  • iPad Pro
  • Desire Tab S7
  • iPad Air
  • Lenovo Tab P11 Pro

Apple iPad Pro

Questa tableta hè unu di i migliori se vulete qualcosa chì cunfina cù l'eccellenza è cun affidabilità fantastica. Veni dotatu di a chip M1 putente basatu annantu à l'ISA ARM, cù una microarchitettura cuncepita da u Cupertino da zero, è cù una GPU assai putente basata nantu à PowerVR di Imagination Technologies. Inoltre, hà ancu un NPU dedicatu per l'intelligenza artificiale.

A so schermu hè 11 inch, cù a tecnulugia Liquid Retina cù una alta densità di pixel, TrueTone, è ProMotion, per una qualità di immagine eccezziunale, è una larga gamma di culori per gode di video, imagine è video games cum'è mai prima.

Hà ancu una longa autonomia di finu à 10 ore, WiFi, Bluetooth, un sistema operatore iPadOS sicuru, stabile è robustu, è una camera frontale 12 MP wide-angle è ultra-wide 10 MP, cù un sensor LiDAR inclusu. Cù questu pudete catturà foto è video geniale.

Lenovo Tab P11 Pro

Questa tableta cinese hà un fantasticu valore per i soldi, per quelli chì cercanu qualcosa di bonu, bellu è prezzu. Veni dotatu di a grande schermu 11.5 " è una sorprendente risoluzione WQXGA cù pannellu OLED è Dolby Vision. Hà ancu Android 10 cù a pussibilità di aghjurnà da OTA per avè l'ultime funzioni è patch di sicurezza.

Include tecnulugia di cunnessione Bluetooth, WiFi, è ci hè ancu una versione cù tecnulugia LTE per 4G. In quantu à u restu di u hardware, impressiona cù u so processore Qualcomm Snapdragon 730G cù 8 core Kryo 470 à 2.2 Ghz, è un GPU putente Adreno 618 integratu per i vostri grafici. In quantu à a memoria, vene equipatu di 6 GB di LPDDR4x d'altu rendiment è 128 GB di memoria flash interna.

Hà un grande disignu, è una bateria chì pò durà finu à l'ora di 15 cù una carica completa grazia à i so 8600 mAh. À u latu, munta un sensor di impronte digitali, è a so camera frontale hè 2 × 8 MP FF, mentre chì a parte posteriore hè 13 MP cù AF + 5 MP cù FF. I so parlanti JBL cù supportu Dolbe Atmos, è i so dui microfoni integrati sò sorprendenti.

Desire Tab S7

Un altru di i pasticchi cù Android 10 (aghjurnà) è megliu camera. Hè a Galaxy Tab S7, cù una camera posteriore di 13 MP d'alta qualità è una camera frontale 8 MP. Include parlanti cumpatibili cù u sonu surround Dolby Atmos, è quadruple transducer AKG. Questu, inseme cù a so schermu tattile di 11 "è a risoluzione QHD è a freccia di rinfrescante di 120 Hz, facenu chì sta tableta veramente. putente per a multimedia per parechje ore grazie à a bateria 8000 mAh.

Include un chip Qualcomm Snapdragon 865 +, chì hè trà i più putenti, cù 10% più prestazione di u 865. Hà una alta freccia di travagliu, cù 8 nuclei Kryo 585 Prime chì puderanu ghjunghje à 3.1 Ghz, è una GPU Adreno 650 assai putente per rende i gràfici finu à 10% più veloce di u so predecessore, pudendu ghjunghje à 144 frames per seconda. Per cumplementà questu, include ancu 6 GB di RAM è 128 GB di memoria interna.

Apple iPad Air

Questu iPad hè un pocu più prezzu di a versione Pro di 2021, ma hà sempre una affidabilità è una durabilità fantastiche. Cù un sistema operatore iPadOS 14 assai simplificatu è simplificatu, cù aghjurnamenti dispunibili. Connettività WiFi, è a pussibilità di utilizà 4G LTE avanzatu.

Qualità di sonu stereo assai bona, 10.9 "Display Retina Liquidu cù alta densità di pixel è tecnulugia True Tone per una gamma di culori superiore, microfonu integratu di qualità è Touch ID per l'autentificazione.

Veni cun un chip putente A14 Bionic, cù Neural Engine per accelerà cù intelligenza artificiale. A cunfigurazione di basa hà 64 GB di memoria interna, anche si pò ghjunghje à 256 GB. A bateria di sta tableta durà ancu parechje ore grazie à a so capacità è ottimisazione. È, in quantu à a camera, hà unu di i migliori sensori, cù una camera posteriore 12 MP, è una camera frontale 7 MP per FaceTimeHD.

cercatore di tablette

 

Marchi di tablette cù boni fotocamere

Apple

Apple hè a cumpagnia di tecnulugia più impurtante in u mondu è, ancu s'ellu hà cuminciatu à fà l'urdinatori, hà ghjuntu à sta pusizione grazia à u so iPhone. Trè anni dopu avè lanciatu u smartphone chì hà cambiatu tuttu, hà lanciatu qualcosa assai simili, ma cù una dimensione assai più grande chì hà chjamatu. iPad.

A tableta Apple hè preferita da a maiò parte di l'utilizatori, è hè di solitu sceltu da tutti quelli chì ponu permette. Aduprà una variante di iOS chì anu recentemente rebranded cum'è iPadOS, è u hardware in l'internu hè ancu invidiable. Frà questu truvamu i so famosi SoC, è alcune di e migliori camere dispunibuli in tablette chì ereditanu e specificazioni di l'iPhone.

Samsung

Samsung hè una di e cumpagnie tecnologiche più impurtanti di u pianeta. Ùn hè micca surprisante chì hè, postu chì esiste per più di ottant'anni, ottu decennii in quale hè fabricatu ogni tipu di dispusitivi elettronichi è cumpunenti.

A cuntrariu di l'altri marchi, Samsung ùn crea micca solu uni pochi di prudutti di hardware, ma copre assai più, cum'è l'apparecchi di casa è ancu batterie, chips, RAM è almacenamiento. Ciò chì truvamu ancu in u so catalogu sò smartphones è tablette, in i dui casi chì sò affruntati unu di i migliori nantu à u mercatu.

I sudcoreani creanu pasticchi per tutti i tipi d'utilizatori, ma i più putenti anu un hardware avanzatu, trà quale avemu càmera quasi cum'è quelli chì muntanu nantu à i so smartphones.

Huawei

Ancu s'ellu Huawei hè stata per più di trè decennii, ùn hè micca finu à l'ultimi chì hè diventatu una marca assai populari. È l'hà fattu grazia à qualcosa chì quasi tutti avemu: smartphones. Cum'è una cumpagnia chinesa, tuttu ciò chì offre hè di solitu fattu bonu valore per i soldi, qualcosa chì hè ancu più pronunzianu nantu à i so pasticchi.

Huawei ci prupone l'opzioni per tutti i tipi d'utilizatori, ma ancu i più putenti sò un prezzu competitivu. È chì nimu ùn hè lasciatu cù u dettagliu di "chinese" cum'è "malu", postu chì in questu casu ùn hè micca cumpletu.

A tableta cù a megliu camera: iPad Pro

Pigliendu cum'è misura stu valore chì avemu parlatu, ci hè un vincitore chjaru, è ùn hè nimu altru chè l'iPad Pro, a versione mejorata di l'iPad Air.

Malgradu esse quasi un straneru cumpletu, a camera di stu dispusitivu incorpora dui lenti 12MP in u so corpu di 11 ″ accumpagnatu da un altru sensoru wide-angle 10 Mpx. Hè circa una tableta cù una bona camera, chì pò arregistrà video cù una risoluzione di fin'à 4K. Hà ancu autofocus sportivu, sensor LIDAR è flash LED, chì vulete più? Inoltre, a camera frontale hè ancu relativamente decente (per ciò chì si pò truvà quì), vene in 7MP, chì hè megliu cà a camera posteriore in parechje altre tablette.

In quantu à u restu di e funziunalità di a tableta, ùn sò micca male. U dispusitivu hè alimentatu da un processore Apple M1, è vene cun iOS 15 installatu, però pò esse aghjurnatu à e versioni future senza prublema.

Se preferite cumprà una tableta di altre marche maiò, ricunnisciute è cun più prisenza (ancu se Apple hè sempre più cumuna di truvà), è site dispostu à rinunzià un pocu a capacità di a camera, ci sò circa 30 pasticchi nantu à u mercatu. cù una camera 8MP o megliu. Per esempiu, certi di i mudelli iPad O u Marca Samsung anu una camera 8MP. Puderanu valenu u listessu è ùn sò micca male in tuttu, ma ùn hè micca listessa.

Se vulete unu di i più grandi smartphones in u mondu o unu di i più picculi tablette, Apple hà u niche coperto cù l'iPad Pro. Questa tableta cù una bona camera hè stata annunziata in un keynote cum'è un dispositivu 11 ", più sottile è più liggeru di l'iPad Air è l'iPad Mini, chì offre ancu Cunnessione 4G LTE è microfoni duali per fà chjamate telefoniche. In quella edizione avemu avutu l'uppurtunità di fà un primu avvicinamentu è aduprà a versione di u per un tempu è ci hà lasciatu maravigliati cù u so chassis ligeru è sottile è cumu si sò stati capaci di integrà quella camera in questu.

La Pantalla IPS di 2372 × 2048 pixel L'iPad Pro pareva bè in luminosità è culore in a unità demo chì avemu pruvatu. Apple dice chì u screnu pò ghjunghje sin'à 600 nitscomu si usa LTPS (Low Temperature Polysilicon).

L'iPad Pro hè fattu di un materiale d'aluminiu scuru cù un corpu di una sola pezza, chì li dà una estetica sottile ma attrattiva. Ha un Spessore solu 6.1 mm. Cù questu, l'iPad Pro hè più di parechji di i so cuncurrenti. I so 469 grammi di pesu facenu ancu guadagnà in questu sensu paragunatu à l'altri pasticchi di dimensioni simili.

U bisellu chì circundava a visualizazione di l'iPad Pro hè solu 2.99mm, chì permette à a pantalla di occupà 80 per centu di a superficia frontale di u dispusitivu. Apple hà sappiutu ottene un disignu luminoso usendu u corpu d'aluminiu d'una sola pezza fabbricatu per mezu di un prucessu speciale di stampatura à iniezione.

In più di a ligerezza di u disignu, avemu trovu chì mantene l'iPad Pro cum'è a megliu tableta cù una camera era un pocu difficiule. U CEO di Apple, Tim Cook, hà dimustratu cumu u dispusitivu s'adatta à qualsiasi casa è ambiente prufessiunale, mentre chì l'iPad mini ùn hè micca, ma chì puderia varià sicondu i bisogni di ognunu.

Dentru, l'iPad Pro travaglia cù a Processore Apple M1. Hè ancu furnisce 6 GB di RAM è 128, 256 o 512 GB o ancu 2 TB di almacenamiento internu secondu e versioni.

A tavuletta supporta una camera frontale di 7 MP cù una lente grandangular addiziale per piglià selfie di gruppu. U software di càmera di l'iPad rinforza ancu i selfie cù filtri fatti per ammorbidisce a faccia è una piccula finestra selfie chì si apre nantu à u screnu per aiutà à inquadra bè a vostra foto. Per a so parte, a camera posteriore di 12 MP usa una lente Sony Exmor per furnisce una qualità d'imagine megliu.

A tableta corre a versione di iOS 15 chì hè stata ligeramente tweaked da iOS 14. L'iPad Pro chì avemu pruvatu ùn hà micca assai persunalizazione in a forma o funzioni di u software. Pudemu vede chì u software di càmera hà avutu un modu selfie è alcune opzioni di lisciamentu di a faccia, ma a maiò parte di l'applicazioni eranu versioni Apple di servizii cumuni cum'è a calculatrice per esempiu.

Infine, avemu da parlà un pocu di s'ellu duvete cumprà o micca sta tableta. Senza dubbitu, sè vo circate una tableta cù una bona camera, L'iPad Pro d'Apple hè una grande scelta. Soprattuttu s'è vo site appassiunatu di piglià selfie, solu o in un gruppu, stu dispusitivu hà da scuntrà tutte e vostre aspettative. In stu casu, cumplettamente cunsigliatu. Di sicuru, s'è vo circate altre funziunalità è micca solu a camera, o vulete una tableta cù una dimensione di schermu sfarente, l'offerta hè assai larga è tocca à voi di sceglie u più adattatu per voi.

Cumu sceglie una tableta cù una bona camera

tableta cù una bona camera

Numero di camere

À u principiu, e camere in muvimentu ùn eranu micca assai boni è ci era solu una. Unu deve esse normale, ma micca in i dispositi sottili cum'è i telefunini è i pasticchi. À un certu puntu, per migliurà in certi aspetti unu di dui hè necessariu: ​​o una camera più grossa o parechji chì si mettenu in u stessu spaziu. I pruduttori anu optatu per a seconda opzione, per quessa chì ci sò digià dispusitivi cù duie, trè è ancu più camere, o lenti s'ellu ci vole à dì bè.

E chì pudete uttene cù lenti extra? Ben, questu dipende di u fabricatore. Ci era unu chì pensava chì era una bona idea di piglià ritratti 3D, ma questu ùn hà micca travagliatu. In seguitu, Apple hà avutu un'altra idea: migliurà e cose cum'è zoom o, più impurtante, rende u famosu effettu di ritrattu chì porta a luce di u sughjettu principale è u sfondate sfocata. Hè solu pussibule di ottene questu effettu cù garanzie cù assai bona AI, Machine Learning o cù più camere, cusì s'ellu circhemu a megliu qualità, avemu da guardà u nùmeru di camere chì una tableta include è ciò chì pudemu fà. cun elli.

Megapixels

"A mo camera hè 12Mpx è a vostra hè solu 8Mpx, cusì hè megliu cà a vostra". Ùn avete mai lettu o intesu qualcosa cusì ? Questu hè simplicemente micca veru è hè un sbagliu cumunu trà quelli chì ùn cunnosci micca NULLA di a fotografia: fighjà certi numeri chì serve solu per vende. Megapixels ùn definisce micca a qualità di e foto, ma a so dimensione. Chì significà questu? Ebbè, quellu chì dichjara chì a so camera hà 12Mpx hà da pudè stampà o vede e so ritratti nantu à tela più grande di quella di 8Mpx senza perde a qualità, ma sta qualità pò esse una pruduzzione povera è quella da 8Mpx puderia stampà e so foto cù una qualità più alta. ma più chjucu.

Questu hè qualcosa da tene in mente. Se vulemu piglià ritratti cù a tavuletta è sparte per vedeli in altre tablette o telefunini, i megapixels sò piuttostu pocu impurtanti. Avà, se per u nostru travagliu o hobby avemu bisognu di grandi foto, avemu da circà una cun un bonu numeru di megapixels, ma ancu altri fattori, cum'è apertura o dimensioni di pixel.

Apertura

tableta cù una camera megliu

Comu avemu appena spiegatu, più impurtante chè u numeru di megapixels hè l'apertura. Almenu questu hè u casu s'ellu ùn avemu micca da piglià una foto in a strada, in u ghjornu di ghjornu è in u bonu tempu. L'apertura ci dice a quantità di luce chì una lente pò trattà. A più grande l'apertura, a più lumera chì lascià passà è e migliori foto pigliarà in quelli cundizioni induve a luminosità di a scena ùn hè micca perfetta.

Dopu avè spiegatu quì sopra, hè impurtante di mintuvà un dettu: l'apertura hè generalmente indicata cù a lettera «f» è un valore chì diminuisce u più grande l'apertura. In altre parolle, una lente cù apertura f / 1.8 hè più grande di una cù f / 2.2. U più bassu u valore numericu, u più altu a qualità, sempre parlendu di luce.

Flash

Tuttu u mondu sapi ciò chì hè un flash di càmera. Senza elli, piglià una foto di una scena di poca luce seria impussibile. In fondo, hè a lumera chì si accende ghjustu à u mumentu di piglià a foto per illuminà ciò chì vulemu catturà. Ma micca tutti sò listessi è pudemu ancu valutà alcune cose.

A dimensione di u lampu pò esse di qualchì impurtanza, ma u putere hè più impurtante. A bon lampu led pò illuminà ancu una stanza completamente scura. Ma pudemu ancu vede un altru dettu: chì u lampu hà parechji culori. Un lampu cù dui culori, aghjuntu à u software di u dispusitivu, pò deduce quantu lumine hà bisognu da un culore è quantu da l'altru, chì ponu fà, per esempiu, e foto cù facci mostranu un culore più realistu, è micca cù facce pallide.

E ancu s'ellu pensu chì ci sò pochi opzioni nantu à u mercatu, se truvate qualcosa cun flash xenon, ùn aghju micca cunsigliatu a vostra compra. Sò boni, ma micca per i dispositi mobili, in parte perchè manghjanu a bateria in pochi ritratti. Per quessa, praticamenti ùn esistenu micca.

Sensore LiDAR

Una di l'ultime tecnulugia per ghjunghje à e camere di i dispositi mobili è tablette hè LiDAR. Sta per Detezzione di Luce è Ranging, è hè abituatu determina a distanza da un emettitore laser à un oggettu o superficia utilizendu un fasciu laser pulsatu. Grazie à sta funzione, una camera pò cullà più infurmazione è piglià megliu foto, ma hà ancu altre applicazioni cum'è scanning d'ughjettu.

Software di càmera

tableta cù una bona camera

Ma micca solu u hardware hè impurtante; hè ancu, è assai, u software. In fatti, ùn diceraghju micca e marche, ma ci sò stati casi di telefunini cù càmera assai boni chì anu spoiled the photos by the software, piglià l'imaghjini cù culori brillanti, rumore ... un disastru. U prublema quì hè chì hè difficiule di sapè quale hà un bonu software è quale ùn hà micca, ma avemu da pruvà à dà cunsiglii.

A camera più populari in u mondu hè quella di l'iPhone, è ùn hè micca perchè hè u megliu, ma perchè hè nantu à un telefuninu chì purtemu cun noi è chì a camera hè "point-and-shot". Questu significa chì pudemu caccià u telefuninu, puntu, appughjà u buttone è l'imaghjini, in generale, esce abbastanza bè, per quessa, ùn avemu micca bisognu di esse fotografi esperti. Questu hè ottenutu cumminendu hardware è software, chì processà l'imaghjini prima di vede.

In ogni casu, avemu u telefuninu o tableta chì avemu, sempre chì hè iOS o Android, chì sò quelli chì anu più app dispunibuli, Pudemu sempre cercà l'App Store è Google Play per l'applicazioni di càmera di terzu, chì, in teoria, risolve u malu trasfurmazioni per difettu di u dispusitivu. È in u casu di l'iPhone / iPad, cù l'applicazioni di terze parti averemu ancu e funzioni più avanzate per i fotografi più esigenti è cunniscenzi.

Qualità di registrazione video

tableta per registrà video

In più di e foto, e camere ponu ancu arregistrà i video. Pudemu pensà chì una bona camera fissa farà boni video per estensione, ma questu ùn hè micca sempre u casu, o micca tuttu ciò chì puderia. Hè vera chì una camera cù una bona apertura, un numeru di megapixels, etc., piglià video di qualità decentu, ma ùn ci sò micca più opzioni ? Iè, ci sò, è avete da piglià in contu.

Ancu s'ellu ùn ci hè ancu unu in ogni casa in u mondu, più è più monitori o televisioni cù Risuluzione 4K. Dunque, se vulemu vede i video cù a megliu risoluzione pussibule nantu à a nostra TV 4K, avemu bisognu di a videocamera di a nostra tableta per ghjunghje à quella qualità. U FPS chì pudete arregistrà à migliurà ancu a qualità di i vostri video. FPS sò U frames per secondaIn altri palori, i "photos" chì pudete piglià ogni seconda. A più alta a quantità, u più altu a qualità.

In più di ciò chì sopra, ci hè un altru puntu impurtante per piglià in contu: a pussibilità di arregistramentu slow motion. Cunnisciuta ancu com'è SloMo o slow-motion, sta funzione ci permette, dopu a selezzione, di registrà cù una quantità più alta di FPS, chì di solitu principia à 120fps, ma hè ancu pussibule di arregistrà à 240fps o ancu più. Quandu avemu rivisione sta funzione, avemu da verificà ancu à quale risuluzione pò arregistrà in slow motion, postu chì hè prubabile chì u 4K chì pò arregistrà à a velocità normale scenderà à 720p quandu avemu registratu in SloMo.

Cumu sceglie una tableta cù una bona camera frontale

tableta cù una bona camera frontale

In l'occasione di u Covid, u teletravagliu hè diventatu un altru cumpagnu per parechji di noi è chì ci hà causatu micca solu bisognu di una tableta cù una bona camera posteriore, ma ancu una bona camera frontale.

In questu sensu, a camera frontale hè sempre u grande scurdatu in a maiò parte di i mudelli, chì offre una qualità ghjusta, ma se ciò chì vulete hè avè a più alta qualità per videochiamate cù riunioni di famiglia o di travagliu, ricumandemu di scumessa nantu à una tableta avè un bona camera frontale, tramindui in megapixels è apertura cusì chì u quadru ùn hè micca solu limitatu à a vostra faccia, ma cumprendi più campu di visione.

Un altru aspettu chì certi tablette high-end cumincianu à incorpore hè u inquadramentu centratuIn altri palori, a tableta hè capace di prufittà di u so lenti largu angulu per mantene sempre in u centru di l'imaghjini ancu s'ellu ci movemu, aghjustendu u quadru è alluntanendu o alluntanendu per esse sempre in focus.

In più di ciò chì sopra, pudete ancu valutà alcuni di i seguenti criterii per sceglie currettamente:

  • Pixels: A qualità di l'imaghjini catturati dependerà largamente di u numeru di pixel, postu chì rapprisenta u numeru di pixel o punti chì u sensoru pò catturà, per quessa, l'imaghjini di risuluzione più alta. Ancu s'ellu un sensoru cù più megapixels ùn hè micca sempre megliu, postu chì attualmente, e camere includenu altre tecnulugia è suluzioni per migliurà, cum'è l'usu di AI per autofocus, ricunniscenza faciale, filtri, etc.
  • Frequenza di fotogrammi è velocità di tiru: Ancu se questi valori ùn sò micca generalmente datu in alcune descrizioni, hè ancu un fattore impurtante quandu sceglite un sensoru fotograficu. Mostrarà a quantità di FPS à una certa risoluzione per registrà video. Per esempiu, una camera 1080p @ 60 hè più bassu di una 1080p @ 120, postu chì a seconda pò ghjunghje à 120 frames per seconda catturata, dendu un video più fluidu. In quantu à a velocità di scattu o di l'otturatore, risponde à u tempu d'esposizione durante u quale l'otturatore di a camera hè apertu catturà più luce.
  • Dimensione sensoru: hè ancu vitale, è ci sò ¼ ", ⅓", ½ ", 1 / 1.8", ⅔ ", etc. In generale, u più grande hè, u megliu, ancu s'è in u casu di e camere frontali sò generalmente chjuchi per via di limitazioni di spaziu cù u screnu.
  • Apertura focale: a lettera f hè aduprata per designà, è a luminosità chì u sensoru pò catturà attraversu u diafragma dependerà di questu. Una apertura più grande hè rapprisintata da un nùmeru f più chjucu, cusì hè megliu circà i numeri più bassi pussibuli. Per esempiu, f / 2 megliu cà f / 8.
  • Profundità di culore: Hè impurtante chì hà una prufundità di culore megliu, perchè ci sò menu diffirenzii cù l'imaghjini veri.
  • Rango dinàmicu: Se anu tecnulugii cum'è HDR, HDR10 o HDR +, a camera serà capaci di catturà megliu l'ombra è e luci, cù l'imaghjini più vividi.
  • Prestazione in u bughju: Se vulete catturà l'imaghjini di notte, o in i lochi cù poca illuminazione, un sensoru cù u modu di notte è un ISO più altu hè ancu impurtante. L'ISO determina a sensibilità di u sensoru per catturà a luce.
  • filtru IRSolu e camere di a più alta qualità utilizanu un filtru di luce infrarossa per chì e foto o video sò perfetti, senza esse alterati da stu tipu di fasciu elettromagneticu. In generale, solu i mudelli più premium l'integranu, cum'è Apple. Per fà a prova, pudete indicà un telecomando di a vostra TV à a camera mentre cattura l'imaghjini. S'ellu hà un filtru ùn puderete micca vede nunda di stranu, ma s'ellu ùn hà micca un filtru, puderete vede cumu l'emettitore IR di u telecomando emette una luce in un tonu rosa.
  • IA: Cum'è aghju dettu à u principiu, hè megliu avè càmera cù funzioni di intelligenza artificiale chì ponu aghjunghje un extra à i vostri selfies, video chjamati, etc. Grazie à sti funzioni ùn serà micca solu in gradu di ricunnosce a vostra faccia à sbloccare servizii, ma dinù esse capaci di ricunnosce i gesti, applicà filtri, fà adjustments cum'è bisognu, o piglià l 'approcciu apprupriati. Per esempiu, Apple hè un ace per questi tipi di migliure.

Sè vo site ghjuntu finu à quì, hè chì ùn l'avete micca assai chjaru

Quantu vulete spende ?:

300 €

* Sposta u slider per varià u prezzu

Lascià un cumentu

*

*

  1. Responsabile di i dati: AB Internet
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.