pasticchi chinesi

Certi pirsuni anu bisognu di a tableta assai economica per esperimenti, per trasfurmà in un quadru di foto, o per qualsiasi altru prughjettu, o solu per usu regulare, ma ùn site micca dispostu à spende grandi quantità per cumprà unu. Qualunque sia u vostru mutivu per invià à cumprà unu di sti dispositi mobili, avete da cunsiderà cumprà una di e pasticchi chinesi.

Vi ponu offre bona prestazione è qualità, alcuni di elli vicinu à mudelli premium, ma per i prezzi assai più bassi. Per quessa, duvete sapè più in prufundità tuttu ciò chì vi ponu offre è alcuni dettagli chì duvete esse particularmente attenti per ùn avè micca sbuchjatu ...

I migliori tablette in Cina paragunate cù l'ultima generazione di tablette in termini di qualità / prezzu? Se pigliate una di e seguenti selezzione, vi assicurerete u megliu rendimentu à u megliu prezzu:

I migliori marchi di tablette cinesi

Ci sò parechje marche è mudelli di pasticchi chinesi. Alcune di e marche vi sonaranu familiari, postu chì sò assai populari, cum'è u casu di Huawei, Xiaomi o Lenovo. Marchi chinesi per eccellenza, ma chì anu sappiutu cunquistà u restu di u mondu per a so innuvazione, a qualità è u so rendiment. L'altri sò menu cunnisciuti, ma micca menu interessanti per quessa. Per esempiu, saria evidenziate marche cum'è:

CHUWI

Questa marca di pasticchi chinesi offre prezzi veramente bassi. A qualità hè bona, soprattuttu quella di a so schermu, ancu s'ellu pò avè hardware da generazioni micca assai up-to-date. Tuttavia, una grande percentuale di l'utilizatori chì l'anu compru sò soddisfatti è anu datu una valutazione positiva.

Inoltre, pruvate ancu di imite u disignu di Apple, cusì sò una bona opzione se ti piace un esterno attraente. Truverete ancu mudelli cù Android o Windows 10, cusì vi darà più flessibilità quandu sceglite un sistema. L'altri venenu furnuti cù accessori cum'è un teclatu + touchpad, chì vi dà più cunfortu s'ellu tende à scrive assai.

Lenovo

Sta marca hè trà i giganti di a tecnulugia, cù prudutti cun un bonu valore per i soldi, cum'è e so tablette. Cum'è a so offerta di laptops, ind'è questi dispositi mobile averete ancu diverse gamme per tutte e tasche è bisogni. Inoltre, anu un hardware abbastanza putente, è cù suluzioni veramente innovatori, cum'è a so Smart Tab per case intelligenti.

Huawei

Hè unu di i giganti tecnologichi di a Cina. A so qualità hè abbastanza bona, è avete a guaranzia è l'innuvazione di una tale marca. U valore per i soldi hè assai bonu, è facenu à u paru cù alcuni di i più caru.

Dunque, se ciò chì cercate hè un pruduttu durable senza sorprese, pò esse a megliu opzione à a vostra manu.

TASTIERA

Hè una marca pocu cunnisciuta, ancu s'è ultimamente hè emergente. Pocu à pocu hè diventatu amatu, cù una bona prestazione è una bona finitura. U valore per i soldi hè ancu straordinariu.

U disignu è l'hardware sò ancu punti culminanti, è ancu un sistema di supportu decentu, o a pussibilità di utilizà ancu Windows 10 in certi mudelli chì rimpiazzanu Android cù questu altru.

YETEL

L'esperienza offerta da queste pasticchi chinesi low-cost hè pusitiva. Hanu un rendimentu modestu in termini di hardware, senza aspittà meraviglie per u prezzu chì anu, ma abbastanza per a maiò parte di l'utilizatori.

Hanu qualità, travaglianu bè, a qualità di u screnu hè abbastanza accettabile, una grande autonomia di a so bateria, è un audio di qualità.

LNMBBS

Hè assai prezzu è, ancu s'ellu vi pò sorprenderà cù qualchi dettagli chì sò prisenti solu nantu à altre facce, cum'è a muntagna di un pannellu IPS, avè DualSIM per 4G, sonu decentu, USB OTG, etc., ùn aspettate micca grandi meraviglie in termini di risoluzione, autonomia, putenza hardware, o versione Android.

bonu

Sò assai boni, ma sò assai ben equipati. A so bateria dura assai tempu, è hà un hardware abbastanza attuale è putente.

Cù tuttu ciò chì aspetta da una tableta caru, cumpresu Android 10, batteria 8000mAh, processore 8-core, è sò generalmente cun un grande repertoriu d'accessori cum'è teclatu esternu, cavi USB OTG, protettore, caricatore, cuffie è penna digitale.

ALLDOCUBE

Sò pasticchi chinesi boni cù un stile classicu, per quelli chì sò solu à circà qualcosa di praticu è funziunale, senza più ornamenti.

Ancu s'ellu hà ditaglii assai pusitivi, cù e so finiture di qualità, LTE, radiu FM, prestazioni, cumpatibilità OTG, parlanti di qualità, o DualSIM. Tuttavia, hà ancu qualchì limitazione, cum'è a so autunumia improveable, a luminosità di a so schermu, etc. nantu à certi mudelli specifichi.

Se ùn vulete micca sbaglià quandu cumprate una tableta cinese, ricumandemu di scumessa nantu à marche cum'è Huawei o Lenovo. Tutti dui anu mudelli cù centinaie di valutazioni pusitivi da l'utilizatori è un valore assai bonu per i soldi. Ùn averete micca prublemi cun elli.

Ci sò tablette cinesi putenti?

Ci sò pasticchi Chinese di ogni tipu, certi includenu a hardware veramente fantastico, cù i chips più avanzati è putenti. Un esempiu di questu hè u Lenovo Tab P11 Pro, un dispositivu cù una dimensione di schermu di 11.5 ", risoluzione WQXGA, Bluetooth, cunnessione WiFi, Android 10 (aghjurnabile da OTA), 128 GB di almacenamiento internu è una grande batteria per offre una fantastica autonomia.

In quantu à u u sirviziu chì pò ghjucà, hà un Qualcomm Snapdragon 730G, equipatu di 8 core di CPU Kryo basatu in ARM Cortex-A finu à 2.2 Ghz, è cù una GPU Adreno integrata chì hè trà i più putenti di u mercatu. Tuttu chistu accumpagnatu da una memoria ram 4 GB LPDDR6x. Alcune caratteristiche chì sò più chì notevuli per u so prezzu cumpetitivu ...

Cumu sapè se una tableta hè cinese

tablette di tastiera

In più di i marchi chinesi elencati sopra, assai altri marchi populari sò ancu fatti in Cina, cum'è a Cina hè diventata a fabbrica di u mondu. Chì ùn significa micca chì sò di qualità povira, postu chì tuttu dependerà di i prucessi di cuntrollu di qualità (QA) chì succede. Per esempiu, Apple face i so dispusitivi ci è sò cunnisciuti per a so qualità.

In ogni casu, avete da esse attentu, cum'è certi annunzii di tablette chì pareanu esse di marchi famosi, ma sò suspiciously cheap, ponu esse scams. Puderanu avè vindutu un clone o falsi. Per sapè s'ellu hè un casu cum'è questu, pudete seguità questi passi per sapè:

  1. Andà à u iventi da Android.
  2. Dopu cliccate nantu Infurmazione di u Dispositivu o À propositu di u dispusitivu.
  3. È dopu Statu o Certificazione.
  4. S'ellu hè un falsu, ùn anu micca avè sta infurmazione o ùn currisponde à a marca supposta chì vi anu vindutu, postu chì sò cummercializati illegale.

I Tablet Cinesi sò Affidabili?

Dipende da a marca è u mudellu, cum'è cù u restu di i pasticchi nantu à u mercatu. Ùn pò micca generalizàNemmenu si pò dì chì tutti i pasticchi chinesi boni sò cattivi, nè si pò dì chì sò tutti magnifichi. Per esempiu, marche cum'è Huawei, Teclast è Chuwi generanu feedback assai pusitivi da i so utilizatori.

Vostru prestazione, robustezza è affidabilità sò abbastanza boni. Tenite in mente chì Made In China ùn hè micca sinonimu di qualità povera. Hè una carica chì trascina sta etichetta per un bellu pezzu, ma quandu si piglia in contu chì altre marche europee o americane fabricanu quì hè disassemblatu. U stessu ODM, o fabricatore, pò pruduce per diverse marche, sia cunnisciute sia altre di queste economiche.

l diffirenziPer quessa, seranu in picculi ditagli, o in u fattu chì certi marchi investenu menu in cuntrolli di qualità, cusì serà più frequente ch'elli fallenu paragunatu à l'altri dispositi induve un pocu più hè investitu in QA è tutti i prudutti chì puderanu esse. scartati sò scartati. fallimentu in u cortu termini ...

I pasticchi chinesi venenu in spagnolu?

Certi di elli sì, cum'è u casu di l'Huawei, o di u Lenovo, postu chì sò cumpagnie assai populari chì vendenu in parechji paesi, di solitu furnisce tutte e comodità per i so utilizatori. Per d 'altra banda, altri, cum'è Chuwi, Teclast, Yotopt, etc., sò generalmente pre-configurati in inglese principarmenti, cusì vi tuccherà à fà qualchi aghjustamenti à mette in spagnolu.

Una prucedura simplice è chì ùn deve micca avè un prublema maiò. U passi da seguità Sò:

  1. Andà à Settings nant'à u vostru Android.
  2. Dopu à Lingue è Input.
  3. Poi cliccate nant'à Lingue.
  4. Quì pudete aghjunghje u spagnolu.

Vantaghji di una tableta cinese cù un processore Snapdragon

pasticchi Chinese vene dotatu di assai vari SoC, da u famosu Qualcomm Snapdragon, à u Mediatek Helio è Dimensity, attraversu altri cum'è HiSilicon Kirin, è ancu altri menu cunnisciuti cum'è Rockchip RK-Series ...

Ancu se a maiò parte di a maiò parte di l'utilizatori tendenu à avè un rendimentu accettabile per a maiò parte di l'utilizatori, u Qualcomm Snapdragon Sò un passu davanti à i so avversari, è sò i più grandi rivali di i chips Apple A-Series. I vantaghji di sti chips sò:

  • Utiliza una microarchitettura Kryo modificata da u standard Cortex-A, cusì migliurà u rendiment è l'ottimisazione contru Exynos, Helio, Kirin, etc., chì utilizanu core ARM senza modificazione.
  • Mentri altri patatine fritte di solitu aduprà Mali GPU, o PowerVR, in u casu di Snapdragon l'Adreno hè usatu, chì hè unu di i migliori gràfiche esistenti. Questa architettura hà avutu a so origine in ATI, chì quandu era compru da AMD venderia a divisione grafica mobile à Qualcomm. Un patrimoniu assai putente chì mostra, essendu una grande opzione per u ghjocu.
  • L'efficienza di sti chips hè ancu bona, ghjucà cù u big.LITTLE per furnisce u rendiment quandu avete bisognu è salvà a bateria quandu pudete.
  • In quantu à a cunnessione, anu ancu grandi modem cù l'ultime tecnulugia è cuntrolli BT.
  • Questi chips sò generalmente fabbricati in nodi o prucessi avanzati TSMC, mentri àutri chips usualmente facenu usu di nodi un pocu più vechji, chì si nota in dimensione, cunsumu è rendiment.

Pudete aduprà u 4G di una tableta cinese in Spagna?

chjave di a tableta di a carta sd

Nè pò esse generalizata in questu. U guvernu di ogni paese mette à a disposizione di l'operatori una seria di bande di telefuninu per LTE / 4G. Per quessa, hè necessariu di verificà e bande di usu per stu tipu di rete è si sò cumpatibili. E, ancu s'ellu sò parechji, certi mudelli di dispositivi mobili in Asia ùn sò micca cumpatibili cù e bande 4G in Spagna.

I bandi chì operanu in u territoriu spagnolu per 4G sò 20 (800Mhz), 3 (1.8Ghz) è 7 (2.6Ghz). Ùn sò micca tutti i prudutti fatti da è per u mercatu asiaticu sò cumpatibili. Hè per quessa chì parechji dispositi anu duie versioni diffirenti, una per l'Asia è una per l'Europa. In fattu, a banda 20 hè generalmente assente, ancu s'ellu hè cumpatibile cù u restu. Ùn saria micca ottimali, ma avete a cunnessione. Ma attenti à quelli chì mancanu ancu 3 è 7 ...

Per assicurà chì hè supportatu, duvete fighjate in a descrizzione di u produttu, in l'area induve e bande supportate sò descritte. Per esempiu, quandu vi vede cose cusì in a descrizzione: "GSM 850/900/1800 / 1900Mhz 3G, WCDMA 850/900/1900 / 2100Mhz rete 4G, FDD LTE 1800/2100 / 2600Mhz"

I pasticchi chinesi anu una guaranzia?

I pasticchi chinesi, cum'è ubligatoriu da a lege, deve avè a guaranzia cum'è qualsiasi altru pruduttu. Un'altra cosa diversa hè chì anu serviziu tecnicu in tutti i paesi, o chì anu assistenza in spagnolu. Hè ricumandemu per evitari marchi chì sò troppu rari trà i Cinesi per ùn avè micca prublemi. Hè preferibile cumprà pasticchi da cumpagnie assai putenti chì anu serviziu tecnicu in a vostra lingua è paese, cum'è Huawei, Lenovo, etc.

Per d 'altra banda, hè ancu cunsigliatu per evità di cumprà stu tipu di tableta in i magazzini pocu cunnisciuti, cum'è e famose plataforme di vendita asiatiche. Hè megliu fà in i magazzini spagnoli o in Amazon, induve avè a sicurità è guarantisci chì altri servizii di vendita chì mandanu direttamente da a Cina ùn ...

Ciò chì duvete sapè nantu à una tableta cinese

sistema operatore yotopt tablet

Ancu s'ellu sò boni ozzione in parechji casi, chì permettenu di avè una tableta di qualità, cù un rendimentu bonu è funziunale, hè ancu veru chì duvete tene in mente alcune cose per ùn esse disappuntu.

Cumu aghjurnà

I pasticchi chinesi cù Android ùn ponu micca sempre esse aghjurnati. Certi ùn includenu micca Aghjurnamenti OTAAltri pò avè una versione di Android cusì antica chì ùn sò più supportati. Dunque, avete da esse sicuru chì a vostra tableta cinese hà una versione recente di Android è chì sustene l'aghjurnamenti, per avè l'ultime funzioni è patches di sicurezza.

In casu chì sustene l'aghjurnamenti, u passi da seguità Sò:

  1. Se u vostru dispositivu hè pocu di bateria, cunnette i pasticchi à u caricatore. S'ellu hè disattivatu durante u prucessu, pò dannà u sistema.
  2. Assicuratevi chì site cunnessu à Internet, megliu s'ellu hè da WiFi per furnisce una stabilità più grande. Ancu s'è 4G pò esse usatu, ùn hè micca cunsigliatu.
  3. Avà andate à u menu iventi di a vostra tableta cinese.
  4. Cliccate nantu À propositu di a tableta o À propositu di a tableta o À u dispusitivu.
  5. Dopu, pò varià secondu s'ellu hè un Android puru o hà qualchì stratu UI. Ma di solitu avete l'opzione Actualizazione di u Sistema o Actualizazione di u Software o simile.
  6. Avà vi tocca à appughjà Verificate l'aghjurnamenti in quella opzione.
  7. U sistema hà da cumincià à circà una versione più recente di quella chì avete installatu. Iè hè. Vi mostrarà l'aghjurnamentu dispunibule. Tap on Scaricate, aghjurnà o installate.
  8. Allora u scaricamentu hà da principià, è una volta chì hè stata scaricata, vi darà un missaghju per installallu. U dispusitivu riavviarà è a stallazione procederà.
  9. Una volta hè finitu, avete l'ultima versione dispunibule.

In casu ùn permette micca sti tipi d'aghjurnamenti, pudete ancu stallà per scaricà manualmente u firmware o una nova ROM da u vostru PC, anche si questu implica risichi è ùn hè micca cunsigliatu per l'utilizatori senza sperienza ...

Cumu resettate una tableta cinese

Certi pasticchi chinesi pò avè crashes o errori specifichi. Hè qualcosa di normale è ùn deve micca paura. Pudete ripiglià si vede chì qualcosa hè sbagliatu, è chì saria abbastanza per restaurà u so statu funziunale. Inoltre, ùn perderà micca dati o paràmetri.

Per fà cusì, hè faciule cum'è mantene premutu u buttone on / off per un mumentu è l'opzione Restart apparirà nantu à u screnu. Accetta è vai. Ma qualchì volta a serratura ùn vi permette micca di fà quessa. In quelli casi passi ciò chì duvete seguità per riavvia Sò:

  1. Pulsà u buttone on / off è mantene premutu per circa 5 seconde.
  2. Allora accende normalmente.

Se ciò chì stavate cercendu hè ristabilisce i paràmetri di fabbrica, chì pruvucarà tutti i dati è i paràmetri per esse persu, ma risolverà qualchì problema più seriu, duvete fà questu:

  1. Cù a tavuletta spenta, appughjà i buttone Volume + è On / Off simultaneamente per 7-10 seconde.
  2. Quandu u dispusitivu vibra, liberate u buttone On / Off è mantene u buttone Volume +. Tu vi vede chì u logu Android cumpari.
  3. In u menù chì appare, utilizate Volume + / - per scorrere per ellu è a chjave On / Off per selezziunate l'opzione chì vulete da u menù.
  4. In stu casu, vi tocca à sceglie Pulisce i dati / reset di fabbrica o sguassate dati / reset di fabbrica.
  5. Accetta è aspettate ch'ellu riavvia. Allora vi tuccherà à cunfigurà dinò è stallà l'applicazioni.

Vale a pena cumprà una tableta cinese?

Sè vo ùn cercate u massimu benefici è l'ultime tecnulugia, allora vale a pena. Risparmiare centinaie d'euros in certi casi, è vi uttene una tavuletta cù quale pudete fà u listessu cosa chì avete cun un mudellu assai più caru.

Inoltre, s'è vo sceglie u pasticchi Chinese adattatuAverete ancu una qualità assai notevuli per un prezzu cusì prezzu. Inoltre, ci sò ancu mudelli affidabili cù finitura robusta. Avete ancu alcuni mudelli cù hardware più chì notevuli.

Altri includenu un sanu kit d'accessori per avè qualcosa di più di una tableta, cum'è un convertible, cù u so teclatu per scrive è l'utilizanu cum'è sustitutu di un laptop.

Hè impurtante di chjude sta nota articulu chì a maiò parte di e pasticchi sò urigginarii da a Cina. In fatti, unu di i migliori fabricatori di hardware in u mondu vene da un territoriu attualmente rivendicatu da a Cina (Taiwan).

In corta, sè vo vulete risparmià soldi, una tableta cinese hè sempre una bona opzione postu chì u mercatu hè assai stabilitu è ​​ùn sò micca cum'è anni fà, avà ùn anu nunda di mandà à mudelli di marche ricunnisciute chì costanu assai più.

Sè vo site ghjuntu finu à quì, hè chì ùn l'avete micca assai chjaru

Quantu vulete spende ?:

300 €

* Sposta u slider per varià u prezzu

1 cumentu nantu à «Tablette chinesi»

  1. Mi piace u cumentu »Alcuni tablette chinesi ponu avè crash o errori occasionali. Questu hè normale è ùn deve micca paura ". 🤣 È quellu chì risparmiate soldi.

    Ebbè, cù i novi gamme di Apple è Samsung, almenu aghju risparmiatu soldi. Eru un cumpratore di e cose tecnologiche chinesi, è aghju solu un lettore DVD cù una tapa rotta per via di un disignu poviru è di qualità plastica, ma chì funziona se mette una cinta adesiva.

    Aghju un iPhone SE 1st gen per anni, è và cum'è un colpu cù a so ultima aghjurnazione. Chì un grande piacè, ùn falla micca ancu s'ellu a bateria hè debule ma a sustituzione ùn hè micca caru per stu mudellu. L'aghju brusgiatu cù l'applicazioni chì dumandavanu tuttu u putere ghjornu dopu ghjornu. È mi piace, per a so dimensione è u funziunamentu. L'altri chì utilizanu Android vanu digià per u sicondu telefunu è pensendu à u terzu, cusì u vantaghju iniziale di u prezzu hè persu (mi costava 450 euro è i telefoni Android chì sò stati compru circa 200-225 euro, si vanu per u sicondu sò. vicinu à u mo costu è ùn pensu micca à u cambiamentu)

    pasticchi chinesi ... iè ma. S'ellu hè per qualcosa seriu o a vostra prima tableta: NO, ma senza scherzu. S'ellu hè per pruvà o viaghjà o ghjucà video ecc. SÌ, ma ùn inserite micca dati persunali o fate acquisti si navigate in ogni locu. Attenti cù a privacy è i dati. Inoltre, sò generalmente versioni assai vechje di Android, in u casu di u mo blackview, chì per via hè u peghju, ma per scherzà bè. Mancu à 50 euru ripeteraghju a compra di stu dispusitivu, porta à u sistema clonatu (mette A80😒)
    I prudutti chinesi ùn sò micca faciuli o per tutti. I marchi europei o americani, ecc. chì producianu, anu cuntrolli straordinarii è u persunale europeu, ecc perchè ùn ponu micca esce da a manu, u cuntrollu hè assai strettu. Ma s'è tuttu hè Chinese, esce churros berbeneros.

Lascià un cumentu

*

*

  1. Responsabile di i dati: AB Internet
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.