Tablet per i studienti

Unu di i megliu vantaghji quandu vi cumprà una tavuletta Android hè u fattu di pudè sceglie unu di i mudelli chì vo avete davanti à voi. Ùn importa micca se vulete u megliu tablet Android, u più grande per rimpiazzà u vostru urdinatore, o a piccula tableta Per purtà cun voi in tuttu u ghjornu, l'usi di una tableta per studià sò diversi.

Android offre una varietà di scelta per copre tutti i vostri bisogni. Questu pò fà chì avete parechji dubbiti, ma in Pasticchi economici avà Avemu classificatu i megliu valutati per pudè truvà e migliori tablette per i studienti.

I migliori tablette per i studienti

Eccu alcuni di i migliori tablette per i studienti chì pudete cumprà oghje. Tutti sò carattarizati da offre un 10 screen inches è un rendimentu fluidu per chì a gestione di e vostre note, esercizii è applicazioni per l'università o l'università ùn vi darà nisun prublema.

Per noi, i migliori tablette per i studienti sò:

  1. Huawei MediaPad T5
  2. Huawei MediaPad T3
  3. Galaxy Tab A7
  4. Vexin Tab S7
  5. iPad Air
  6. Chuwi Hi10XR
  7. Microsoft Surface Go

I migliori pasticchi per studià

Huawei MediaPad T5. U prezzu

Questa seria a prima opzione. Huawei MediaPad T5. Hè lumera, rapida, economica è cù una bona schermu (10,1 inches). Hè un Tablet di marca Huawei ciò chì hè sinonimu qualità à un prezzu cumpetitivu. In pocu tempu sta tableta hè stata postu in a pusizione a più venduta in Spagna piena di parolle boni da i cunsumatori. Avemu da tene ancu in mente chì hè assai più versatile cà solu dà un usu per i studienti, cusì pudemu usà fora di l'ore di travagliu.

funzione multi-finestra È ùn avete micca assai opzione di càmera ancu s'ellu hè migliuratu annantu à u mudellu precedente, ma ùn avete micca bisognu di troppu se pensate à aduprà per leghje è scrive. Hè vendutu per circa 150 euro è pudete cumprà u Huawei MediaPad T10 sopra à u megliu prezzu chì avemu truvatu in a reta.

Huawei Mediapad T3. U megliu

Questu hè un mudellu chì ricumandemu fermamente se avete un budgetu più largu. Ancu s'ellu hè veru chì in i mudelli più prezzu sacrificate alcune caratteristiche, in u casu di u Huawei succede u cuntrariu, hè perfettu per praticamenti tuttu mentre pigliamu note, nò? 😉 Quì avemu trovu una bona offerta per cumprà à un bonu prezzu.

A cuntrariu di a prima tableta, ciò chì avemu da dì à voi hè chì cun questu pudete ancu ghjucà un pocu o navigà senza prublemi di sicuru, pudete installà parechje applicazioni o ottene u più. Cù a so schermu, serà grande per voi per piglià note o leghje, cusì in generale pudemu dì chì hè una tableta per studià à un budgetu menu strettu.

Galaxy Tab A 7

Possibile una di e tablette più populari di a marca coreana trà i studienti. Havi una schermu di 10,1-inch in size. Veni cun 3 GB di RAM è 64 GB di almacenamiento internu. Cosa hè di più, si distingue per una grande batteria 7.040 mAh capacità, chì dà una bona autonomia.

Una tableta cumpleta, cù una bona autonomia è una grande schermu. Inoltre, hà un prezzu più bassu di ciò chì vedemu in parechji I mudeli Samsung. Chì a rende assai più accessibile per i studienti.

Lenovo M10 Plus

Lenovo hè una marca chì hà parechje tavule di grande interessu per i studienti. Stu mudellu hà un Dimensione 10,3 inch. Dentru hà un processore Snapdragon 652, accumpagnatu da 4 GB di RAM è 64 GB di almacenamiento internu. U sonu hè un altru aspettu chì si distingue in questu, assai utile s'ellu ci vole à sente video o corsi in questu.

A so bateria hè enormosa, 9.300 mAh, chì senza dubbitu dà una grande autonomia. Perfetta per portà per ore, finu à 18 ore secondu a marca. Dunque, una bona opzione per un usu più intensu. Assai cumpletu.

Chuwi Surpad

Unu di l ' pasticchi Chuwi più cunnisciutu di sta marca cinese, in più di i più versatili è chì facenu assai cumpletu per i studienti. Hè un pocu più chjucu, cù una schermu di 10,1 inch in size. Havi una RAM di 4 GB è 128 GB di almacenamiento internu. U almacenamentu pò esse allargatu cù microSD. A so bateria hè 8000 mAh.

Una bona tableta se vulete qualcosa di più compactu, ma hà una bona putenza è vi permette di portà parechje attività à u stessu tempu senza troppu prublemi. In più di avè un gran prezzu.

Desire Tab S7

Un altru interessante tableta Samsung, chì hà una dimensione di schermu di 10,5 inch. Truvemu 6 GB di RAM è 128 GB di almacenamiento, chì ponu esse facilmente allargati cù microSD. Hè un mudellu versatile, chì pò esse usatu senza prublemi quandu studia cun ellu.

Hà una bona batteria, cù una capacità di 7040 mAh, chì prumette una bona autunumia. In cumbinazioni cù u sistema upirativu, hè unu di i più equilibrati in questu campu. Hè un mudellu un pocu più premium, più caru, ma per quelli chì cercanu una tableta più versatile, chì ponu ancu aduprà fora di u studiu.

Amazon Fire HD 8

Amazon hà ancu una gamma di tablette assai interessante. Stu mudellu hà una schermu 8-inch cù risoluzione HD. Hè un pocu più chjucu, ma assai còmode è ideale per leghje. In più di esse unu di i più economici chì pudemu truvà in u mercatu. Pudete sceglie trà 16 o 32 GB di almacenamiento in u listessu.

A so bateria ci dà una autonomia di sin'à 10 ore. Sè vo circate di una tableta chì funziona bè è cumpleta in ogni mumentu, in più di avè un prezzu bassu, hè unu di i megliu à cunsiderà.

iPad Air

Possibile una di e tablette più cunsigliate per i studienti in parechji casi. Hà una dimensione di schermu di 10,9 pollici. Dentru truvemu 6 GB di RAM è 64 GB di almacenamiento internu. Funziona assai bè in quantu à u funziunamentu, in più di avè un gran sonu, chì supera quellu di parechje tablette in u mercatu.

Ligeru ma micca prezzu in prezzu è chì cumpleta perfettamente a so missione, soprattuttu s'è vo vulete solu leghje, navigà un pocu, eseguite l'applicazioni più putenti è esse capace di fà dumande. Una bona tableta per i studienti. Avete ancu altri mudelli iPad chì vale a pena valore.

CHUWI Hi10 XR

Una Tableta Windows 10 cum'è sistema upirativu, per quelli chì ùn cercanu micca unu cù Android. Hà una dimensione di schermu di 10,1 pollici. Dentru truvemu un processore Intel Gemini Lake, accumpagnatu da 6 GB di RAM è 128 GB di almacenamiento internu. In più di una batteria di bona capacità.

Una bona opzione soprattuttu se vulete travaglià più, postu chì Windows 10 furnisce più strumenti di produtividade nant'à u dispusitivu. Bon design, qualità, luce è putente. Una bona tableta da cunsiderà per i studienti, soprattuttu grazia à un bonu prezzu.

Samsung Galaxy TabPro VU

Un mudellu premium per quelli chì cercanu un convertible, à mità di strada trà una tableta è un laptop. Stu dispusitivu hà un 12 screen inches cù risoluzione HD. Veni cun 8 GB di RAM è 256 GB SSD, in più di avè un processore Intel Core m3-6Y30. Face usu di Windows 10 cum'è u so processore. Una bona opzione per quelli chì cercanu un altu rendiment, à mità di strada trà una tableta è un laptop.

Ancu se u so prezzu hè altu, chì limita assai e pussibulità di compra per parechji utilizatori, in particulare i studienti chì anu da pagà per ellu fora di a sacchetta.

Microsoft Surface Go 2

Infine truvamu questu Tableta Microsoft. Hà una dimensione di schermu di 10,5 pollici. Dentru truvemu 4 GB di RAM è un almacenamiento internu di capacità 64 GB. A so bateria hè unu di i so punti di forza, cù una gran autonomia, sin'à 20 ore sicondu l'usu fattu.

Per quessa, vi permette di aduprà sta tavuletta in ogni mumentu di u ghjornu senza avè da preoccupari. Cosa hè di più, si distingue per avè un prezzu assai più bassu chè parechje altre tablette in u mercatu in Windows.

A tableta più economica per i studienti

Si buscas tablette economiche per i studienti, mentri cumpleta è di qualità, una di e migliori alternattivi chì avete hè u seguente:

Samsung Galaxy Tab A7 Lite

Stu mudellu Samsung hè una tableta abbastanza assequible cù una grande qualità. Veni dotatu di a Schernu di 8.7 ", chì a rende abbastanza grande per questi compiti mentre esse compactu, è cù una bona autonomia per durà parechje ore cù una sola carica. In termini di capacità, pudete sceglie cù 32GB o 64GB di almacenamiento internu.

Include Android cum'è u sistema operatore, una batteria 5100 mAh chì vi fa scurdà di i carichi per un bellu pezzu, un bonu sistema di sonu, camera integrata, parlante di qualità, microfonu per videoconferenze o classi in linea, è Connettività WiFi (Ci hè ancu una versione cù LTE per a cunnessione 4G cù una SIM per a tarifa di dati).

Tipi di tablette per i studienti

Dentru i tablette di i studienti, pudete truvà alcuni sottotipi interessanti, ognunu per risponde à bisogni assai specifichi:

Cù matita

Certi mudelli di tableta includenu digià una penna digitale, altri ùn l'includenu micca cum'è standard, ma permettenu l'usu di altre penne di terzu o di marca propria. Grazie à questi elementi puderà avè una precisione più grande, disegnà, scrive, etc., chì ponu fà fantastichi per queste applicazioni. Pudete piglià un ochju à u megliu pasticchi cù lapis in u ligame chì avemu appena messu.

Per a scola

Ci sò pasticchi per i zitelli, apposta per elli. Certi di elli abbastanza limitati, è cù sistemi per offre solu cuntenutu sicuru per l'età per quale sò destinati. In ogni casu, per l'usu in i scoli, una tableta più generica hè megliu per pudè adattà à i bisogni di ogni centru, chì pò travaglià cù l'applicazioni specifiche.

Per l'Università

Se sò studienti più vechji, i pasticchi chì anu bisognu in questu casu duveranu esse cù schermi più grande, è ancu cù a pussibilità di usà una penna digitale è un teclatu, per pudè piglià note è fà u travagliu più comodamente.

Inoltre, anu da avè una capacità di memoria decente è prestazioni. Per evità di perde dati, travagliu in cullaburazione, è avè una piattaforma stabile, una grande opzione puderia esse una tavuletta cù Android o ChromeOS, chì generalmente includenu tutti i servizii di Google cloud digià preinstallati, cum'è Gdrive, Gmail, Google Docs, Meet, etc. .

Per studià è travaglià

S'ellu hè un dispusitivu spartutu, per u travagliu è di studiu, o s'ellu u studiente vole per e duie cose à u stessu tempu, allura e funziunalità deve esse abbastanza per suddisfà i bisogni di studiu è move l'applicazioni usate à u travagliu in modu agile.

L'ideale per questi casi hè di optà per mudelli di tableta per travaglià più premium, cum'è u più putente Samsung Galaxy Tab o Apple iPad, è ancu e versioni Pro di questi, chì includenu un rendimentu più altu è grandi schermi.

Per studià è sottulinà

Per studià è sottulinà, hè megliu una tableta cù una grande schermu, 10 "o più, cum'è qualchi 11 o 12", chì esistenu. Chì vi permetterà di ùn avè micca strain i vostri ochji tantu è di vede u testu in una dimensione più grande.

Se tenete una penna digitale, pudete ancu sottulinà o mette in risaltu u testu per sintetizà. In modu, ci sò ancu pasticchi cù schermu di tinta elettronica (e-ink), chì riducerà a tensione di l'ochji. Pensate ancu chì hà una bona bateria, per ottene autonomi decentu per ch'elli ponu sustene longu periodi di studiu senza avè da dipende di u caricatore.

Per studià è ghjucà

Se vulete cumminà u studiu cù l'oziu, per i ghjoculi avete bisognu di una tableta cù una pantalla grande è un hardware putente chì pò spustà bè i ghjoculi. In questu sensu, hè megliu di sceglie pasticchi cù Qualcomm Snapdragon 800 Series, chips Apple M-Series, etc.

Vale à dì, a gamma più alta, chì prova di evitari a gamma media o bassa, chì puderia esse insufficiente per certi tituli. Inoltre, ci sò tituli chì occupanu un grande spaziu di almacenamiento, ancu più di 1 GB, per quessa, saria ancu impurtante per avè una grande capacità di almacenamiento internu di 128 GB o più, è / o a pussibilità di utilizà carte di memoria microSD. per allargà quella capacità in ogni mumentu.

Perchè aghju bisognu di un grande schermu?

In più di u budgetu, questu hè una di e prime dumande chì vene in mente è a prima cosa chì avemu da cunsiderà.

Una Compressa da 10 pollici Funziona bè perchè cù una schermu di questa dimensione pudemu piglià note senza preoccupari di ùn vede micca o chì u teclatu hè troppu chjucu. Ci hè più opzioni di navigazione è ancu ogni studiente porta qualcosa in e so mani. Se ùn avete micca purtatu a tavuletta, avete purtatu un libru, o un saccu o un saccu, perchè fà 10 centimetri chjuchi in a manu o in u saccu ùn deve esse un prublema 🙂

In quantu Las Compresse da 7 pollici ùn li cunsigliemu micca cum'è una tableta per studià. U mutivu hè assai simplice è questu hè chì una piccula schermu rende più difficiule di scrive un pocu veloce è sottu pressione mentre u maestru spiega qualcosa. Sè avemu una schermu più grande avemu da piglià in contu chì u teclatu di u screnu hè ancu più grande, è dunque scriveremu megliu. Inoltre, pudemu cumprà unu di quelli tastieri per tablette chì pudemu ancu fà megliu. Tuttu dependerà di ciò chì simu abituati.

I mudelli di tablette chì avemu cunsigliatu sopra sò stati ancu citati in u nostru paragone di tablette 10-inch.

iPad per i studienti?

iPad Pro cù Apple Pencil per studià

A verità hè chì a marca Apple hà quella reputazione chì i so prudutti sò assai belli, boni ma caru. È i studienti anu una reputazione chì ùn anu micca sempre troppu soldi... Ma bè, ùn hè micca noi chì avemu decisu questu, nò ?

Pensemu chì ùn hè micca bisognu di un iPad per i studienti postu chì ciò chì vi interessa hè solu una tavuletta per piglià appunti, ma alcuni studienti universitari o di liceu vulete aduprà u so dispusitivu per divertimentu troppu è altre attività. Perchè nò? In stu casu, senza dubbitu cunzidira un iPad s'è vo avete u budgetu.

Ciò chì hè sicuru hè chì in l'App Store truvamu appiicazioni educative assai ben fattu chì vi aiuterà à amparà cù più esempi è esercizii.

Cunsiderate guardà l'articulu chì avemu nantu quale iPad cumprà clicchendu quì per truvà u megliu mudellu.

Ugh, ùn possu micca spende tanti soldi...

Onestamente, ùn avete micca bisognu di avè l'ultime di l'ultimi cum'è Samsung o Apple, quelli chì prupunemu sopra sò accessibili (menu di 200 €). Sì avete un budgetu strettu, pudete adattà à megliu opzioni, ricumandemu questu per un usu rigulari è esigenti, ma per piglià note o leghje note ci hè abbastanza cun tablette sottu à € 100 chì pò esse micca ideale per altre cose ma per scrive è leghje documenti.

Se pudete allargà un pocu u vostru budgetu, vi ricumandemu questi pasticchi per menu di 200 euro.

Cumu sceglie a megliu tableta per i studienti

tableta per i studienti

I studienti cum'è mè ponu truvà un budgetu strettu quandu avemu veramente bisognu di qualcosa chì ci pò fà u travagliu chì hà un prezzu minimamente ridutta. Una di e cose più impurtanti chì l'utilizatori di i studienti cercanu in unu di sti dispositi hè a capacità di vede note è ancu una tableta per piglià note. e testi in massima risoluzione, qualcosa chì rende veramente u vostru travagliu più faciule. A megliu tableta in questi casi ùn hà micca bisognu di avè una schermu Amoled, ma certamente daremu a priorità. A scusa sò e note è i testi di manipolazione, ma un certu video chì casca quandu e classi diventanu un pocu pisanti... 😉

Una veloce normale di qualsiasi dispositivu hè necessariu è l'extras cum'è l'stile è i monti multi-finestra sò ancu boni punti. Cù tuttu questu in mente, avemu parechje opzioni per sceglie a megliu tableta per i studienti. I prossimi trè chì prupunemu fighjemu più à e caratteristiche per i studienti chè u prezzu, ma in casu d'avè un budgetu più strettu ricumandemu u sicondu mudellu.

Parechji studienti avà cumprà una tableta cù quale ponu studià. In questu avete e note o materiali necessarii per seguità un certu sughjettu, pudete cercà in ligna è l'utilizanu per piglià note o creanu e vostre note, utilizendu accessori cum'è u teclatu o una penna.

Ancu s'ellu à u tempu di sceglite una tableta per un studiente, duvete sempre piglià in contu certi aspetti. Dapoi u tavulinu hà da scuntrà certi esigenze à esse apprupriati di sti utilizatori. Questi requisiti sò discututi quì sottu.

Autonomia

Avete da esse capace di utilizà a tableta abbastanza longu ogni ghjornu. Allora s'ellu deve esse purtatu à a classa, pò esse usatu durante a classe senza alcunu prublema. L'autonomia hè qualcosa chì dipende di parechji fatturi in una tableta, micca solu a dimensione di a bateria. Ancu u processatore chì avete o a versione di u sistema operatore avarà una influenza.

Normalmente, una tableta cù almenu 6.000 XNUMX mAh a capacità darà à l'utilizatori una autonomia sufficiente. Ancu s'ellu ci vole à piglià in contu a versione di Android chì utilizate o u processatore. Ancu s'è in i mudelli più recenti sti temi sò stati migliurati è l'autonomia hè aumentata.

Connettività

tableta per i studienti cù 4G

Pudete sempre sceglie trà una tableta cù WiFi è un altru tableta cù LTE è WiFi. L'ultimi sò generalmente più caru, ma in parechji casi, per un studiente hè di solitu più cà abbastanza cù quellu chì hà solu WiFi. Cosa hè di più, in a maiò parte di i centri di studiu attualmente anu rete WiFi, cusì vi permette di aduprà.

Altrimenti, una tableta hà sempre Bluetooth, ancu s'è a versione pò esse differente sicondu u mudellu o marca. Quandu si tratta di cunnessione, a prisenza di i porti nantu à a tableta deve esse sempre presa in contu. Se hè necessariu avè un jack 3.5 mm, un microUSB o USB-C, è ancu un slot cù quale espansione l'almacenamiento internu di a tableta.

Capacità di cunnette tastiere o una penna per piglià note

Questa hè una cosa essenziale in una tableta per un studiente. Se vulete usà una tableta in classe o in casa, avete sempre bisognu di un teclatu. Perchè hè cumunu per creà note o eseguisce travaglii cù a tavuletta. Dunque, duvete sempre avè a pussibilità di cunnette un teclatu à questu. Verificate questu in e specificazioni di a tableta in ogni mumentu. Ancu s'ellu ci sò qualchi tablette chì venenu cù u teclatu.

U stessu passa cù a pussibilità di utilizà una penna. Ci ponu esse situazioni induve vulete esse capace di piglià note rapidamente, cusì avè una penna chì pò esse usata nantu à quella schermu hè assai utile. So vi tocca à verificà chì vo avete sta pussibilità nant'à a tavuletta in ogni mumentu.

funzione PC

Ci hè parechje tablette in Android chì anu un modu chjamatu Funzione o Modu PC.. Pò esse utile in certi situazioni, ancu s'è u numeru di dispusitivi chì anu sta funzione hè relativamente bassu, per quessa ùn hè micca sempre pussibule. Hè bonu per cunsiderà s'ellu hè qualcosa chì si crede per esse più utile à l'utilizatori. Ma ùn deve esse vistu cum'è qualcosa essenziale in u prucessu elettorale. Se a tableta in quistione hà, allora hè megliu.

Pannellu di visualizazione è risoluzione

tableta per studià

A tecnulugia di u pannellu di visualizazione importa. Avemu bisognu di una bona risuluzione, chì permette di leghje sempre cunfortu da u screnu, in più di pudè usà cunfortu quandu scrive. OLED hè a megliu tecnulugia, anche si sti pasticchi sò caru. Per quessa, s'ellu hè u studiente chì paga per u sacchettu, ùn hè micca sempre pussibule di cumprà stu tipu di dispusitivu.

Allora chì Hè pussibule aduprà mudelli cù IPS o LED senza alcunu prublema.. Ancu s'ellu ci vole à circà una risoluzione di almenu Full HD. Quissa hè qualcosa chì vi permetterà di leghje a schermu in ogni mumentu facirmenti è senza esse incòmode. Mentri ci pò esse diffirenzii trà mudelli oghje.

In quantu à a taglia, i più frequenti hè chì sò circa 10 inch di taglia. Hè una bona dimensione, chì vi permette di travaglià cunfortu nantu à questu è sempre pudè leghje tuttu chjaramente. Una taglia più chjuca ùn hè micca cunsigliatu, perchè limita più quandu u travagliu. Un più grande pò esse bè, ancu s'ellu dipende se u studiente pensa chì 10 inch ùn hè micca abbastanza. Se no, cù 10 o 10,1 inch hè più chè abbastanza.

Processor

I prucessori utilizati in pasticchi sò listessi chì in i telefoni smartphones Android. Allora si sti prucessori sò digià cunnisciuti, di solitu ùn presentanu micca differenze. Righjunghjenu i stessi intervalli chì in i smartphones. I più frequenti sò i Qualcomm Snapdragon. Samsung usa l'Exynos in certi di i so pasticchi è Huawei usa i so prucessori Kirin.

I più putenti sò u Snapdragon 865 è a gamma Exynos 9800. Li videremu in cima di a gamma in u segmentu di tablette. Ancu i mudelli di a gamma Snapdragon 600 ponu travaglià perfettamente, soprattuttu s'ellu hè una tavuletta chì serà usata più per leghje è micca tantu per avè da compie i travaglii.

RAM minima

S'ellu hà da esse usatu intensivi, o relativamente intensivi, allura hè megliu à ghjucà sicuru è scumessa nantu à un minimu di 4GB di RAM. Permetterà a multitasking nantu à a tavuletta in ogni mumentu, chì hè adattatu se parechje appiicazioni seranu aperti à u stessu tempu nantu à questu, qualcosa chì hè frequente.

Una tableta cù menu RAM avarà una tendenza più grande à crash. Ciò chì impedisce u bonu usu, in più di dà una sperienza d'utilizatore assai menu fluida in ogni mumentu, chì ùn hè micca qualcosa chì qualchissia vole. Dunque, hè megliu ùn piglià risichi è scumesse nantu à una RAM di 4 GB.

Storage internu

Infine, l'almacenamiento internu hè bonu di cunsiderà. Dipende in parte da l'usu da esse fattu. Ancu 64GB hè u minimu per una tableta di studiente, Siccomu hè utilizatu spessu è parechji documenti seranu salvati, chì finiscinu per accumulà in a memoria di u listessu.

Ancu se qualcosa essenziale in questu sensu hè chì sta memoria pò esse allargata. A tableta deve avè a slot per espansione u almacenamentu internu. Dunque, se i 64 GB di questu ùn mancanu, hè sempre pussibule di avè spaziu supplementu per scaricà più app o salvà documenti in ogni mumentu.

Laptop o tableta per studià?

Unu di i dubbii più frequenti trà parechji studienti hè s'ellu hè megliu cumprà una tableta o un laptop quandu studia. Hè dipende di l'usu è ancu di u tipu di studiu chì hè realizatu.

S'ellu ci vole à leghje parechji documenti, in particulare leghje o avè materiale dispunibule Per a ricerca, una tableta pò esse più chè abbastanza per queste persone. Siccomu hè ligeru, permette di scaricà facilmente PDF o documenti Word, è ancu navigà quandu hè necessariu. Ma, anu più limitazioni cà un laptop in parechji casi.

Inoltre, s'è vo vulete piglià note in ogni mumentu, o fà più azzioni, pò esse un laptop più còmuda. In una carriera tecnica ùn ci hè dubbitu, un laptop hè sempre megliu. Hè più putente è risponde à i bisogni di u studiente in ogni mumentu. Ma, cum'è pudete vede, a decisione ùn hè micca sempre faciule.

Ci sò casi chì una tableta pò esse utile. Studienti di carriera in quale leghjite assai o avete da amparà testi da u core, pò esse una grande opzione, cum'è un locu in quale avè tali testi. Ma in gare più tecniche, un laptop hè megliu. Siccomu darà una prestazione megliu à l'utilizatori in ogni tipu di situazione in u studiu.

Beneficii di utilizà una tableta per studià

U vantaghju principali di una tableta hè u so furmatu. Sò magre, ligeri è anu un schermu di bona dimensione chì vi permette di leghje cunfortu in ogni mumentu. Questu facilita u trasportu di una tableta in u vostru saccu per andà in u centru di studiu ogni ghjornu.

Permettenu ancu in parechji casi a interazione più grande cù u cuntenutu o materiali da studià. In particulare in u casu di e scole primarie induve i pasticchi sò usati cum'è un libru. In più di evitari in parechji casi avè da piglià tutti i libri à a scola, ma tuttu hè accumulatu in disa tableta.

D 'altra banda, sò più prezzu di un laptop. Questu permette à parechji studienti di cumprà una tableta cù quale ponu studià o piglià note in ogni mumentu in i so classi. Ci sò mudelli chì cumplettamente i prezzi di circa 200 euru. Qualcosa à tene in mente.

L'accessu chì anu à parechje app, chì ponu facilità u studiu di u sughjettu, Hè qualcosa à cunsiderà. In relazione à una interazzione più grande cù i cuntenuti, li permette di esse utilizati in un modu megliu, perchè l'applicazioni ponu esse scaricate chì facenu studià qualcosa più supportable.

U so usu hè più simplice è intuitivu chè quellu di un laptop. Dunque, pò esse chì per parechji studienti seranu assai più còmode quandu l'utilizanu durante e so classi.

Inoltre, generalmente avè una bona bateria, chì furnisce l'autonomia abbastanza chì vi permette di aduprà tuttu u ghjornu in a vostra classe senza troppu prublemi. Qualcosa di impurtante, senza dubbitu.

Svantaghji di utilizà una tableta per studià

Ùn hè micca còmode di passà troppu ore à fighjà una schermu. In parechji casi, pudete avvistà chì i vostri ochji sò stanchi si avete usatu a tableta per parechje ore in un ghjornu in classe.

Sò menu putenti cà i notebooksAllora in parechji studii e persone chì l'utilizanu seranu assai più limitati. In particulare in u casu di e razze tecniche ùn hè micca una bona idea di utilizà una tableta.

Ùn sò micca cusì còmode quandu scrive. Mentre i tastieri ponu esse attaccati, parechji studienti ùn ponu micca truvà i tastieri assai convenienti. Ciò chì pò impediscenu di esse utilizati quandu pigliate note.

In certi casi, pò esse più caru chè certi netbooks. In particulare in u casu chì i mudelli high-end sò selezziunati per i studienti, chì in certi casi costanu più di 400 o 500 euro.

I studienti chì utilizanu più una tableta per studià

tableta per a scola

A cosa normale hè chì sò in particulare i studienti università chì facenu usu di di sta tableta in i so studii. Una tableta hè un bonu modu per avè note dispunibuli senza avè da purtà tutti i documenti o libri cun voi in ogni mumentu. Moltu còmode in questu sensu.

In i studienti universitari, A medicina pò esse una di e più usate di una tavuletta, o ch'elli ponu fà u più. Siccomu permetterà di avè e note in questu, senza avè da stampà tuttu o duverebbe piglià tutti i libri in classe. Ancu quandu facenu dumande o avè da studià pò esse utile.

Un altru gruppu chì face un largu usu di note o libri sò i studienti di l'opposizioni. Dunque, in u so casu, una tableta puderia esse un aiutu enormu, perchè anu menu documenti in parechji mumenti è ponu leghje da una tableta quandu hè necessariu. Certi utilizatori ponu truvà còmode di travaglià in questu modu o studià in questu modu.

Infine, studienti di a scola primaria in parechje scole di solitu usanu una tableta in parechji casi. In questu casu, di solitu anu prugrammi specifichi, destinati à l'educazione, in più di avè libri o materiale in quistione nantu à a tableta. Hè per quessa hè un altru gruppu in quale li vedemu spessu.

I 10 migliori app per i studienti cù tablette

Quandu aduprate una tableta per studià, ci sò parechje app chì deve esse dispunibule nantu à questu. Allora serà assai più faciule per pudè travaglià cun ella in ogni mumentu. Certi di elli sò veramente essenziali.

  1. Timetable: Una app dispunibule per Android chì permette di urganizà facilmente tutti i piani di e classi. In una manera assai visuale, per avè tuttu bè urganizatu è per sapè chì classi sò tenuti ogni ghjornu. Hè ancu permette di stabilisce ricordi in ogni mumentu, perchè s'ellu ci hè un esame o un compitu da compie, pò esse marcatu in ogni mumentu. Moltu còmode è estremamente utile.
  2. Calamar: Una app chì permette piglià note in un modu assai còmode nantu à a vostra tableta, sia a manu o cù a penna. Cusì vi permette di avè sempre note pronti. Hè ancu una bona app per aduprà quandu si riempie e forme. Ci permette di urganizà tutte queste note in una bona manera, perchè nunda ùn si perde.
  3. WolframAlpha: Questa applicazione hè una bona opzione per l'utilizatori chì anu da circà ogni tipu d'infurmazione è ottene rapidamente ogni tipu di infurmazione calculi precisi, misurazioni, grafici è funzioni. Dunque hè una bona app per i studienti di scienza o matematica chì utilizanu una tableta in i so studii.
  4. EasyBib: Qualcosa chì hè spessu fattu in l'università hè d'avè da cite e fonti. Una bona manera di fà hè cù questa app, chì permette generà citazioni bibliografiche in un modu assai còmode. Permette di scansà u codice di u libru o inserisce i dati manualmente, per avè sempre stu sguardu cumpletu in i vostri prughjetti.
  5. GoogleDrive: Una app essenziale in a vita di i studienti cù una tableta. Permette di salvà tutti i vostri documenti in u nuvulu in modu sicuru. In più di pudè sparte cù altre persone. Pudete ancu edità i ducumenti in questu, in più di pudè fà una editazione cumuna di un documentu cù altre persone, invitendu à aduprà. Senza dubbitu, una scumessa sicura è chì hè essenziale per i studienti.
  6. Fintonic: L'ecunumia hè qualcosa chì preoccupa assai i studienti. Perchè in parechji casi dependenu di soldi da i genitori o borse di studiu o travaglii part-time. Dunque, sta app hè una bona aiuta à avè un cuntrollu assai precisu di i soldi. Da l'ingudu à e spese, per fà un usu efficace in ogni mumentu. Vi permetterà micca di gastru soldi inutilmente.
  7. Google traduzzione: Hè assai prubabile, in qualchì occasione, duverete ricorrere à testi in inglese cum'è fonte, o chì avete da studià un sughjettu in un'altra lingua, cum'è l'inglese. Dunque, avè un traduttore sempre à manu hè una bona opzione. Google Translate pò esse installatu cum'è una app, cusì avè sempre stu strumentu à manu quandu avete da traduce un testu o una parolla.
  8. Coursera: Una bona opzione per cunsiderà se vulete espansione a cunniscenza è avè qualchì cursu supplementu, hè Coursera. In questu, truvamu corsi in linea da università in u mondu. Si permette à voi à amparà circa parechji temi diffirenti in una manera assai sèmplice è cusì esse capaci di espansione a vostra cunniscenza nant'à un tema, da a vostra tavuletta.
  9. Sveglia di u ciclu di sonnu: Stress, longu ore in classe o esami pò esse terribili per u vostru ritmu di sonnu. Per quessa, sta 'app hè un grande aiutu in stu riguardu. Aiuterà u studiente analizà i ciculi di u sonnu è cusì pudè sapè quandu hè cunsigliatu di dorme o riposu. In più di avè una sveglia integrata, per ùn ghjunghje micca tardi o mantene quellu ritmu.
  10. Dizziunariu RAE: O per ogni dumanda o perchè vo circate sinonimi uni pochi di parolle quandu compie un prughjettu, avè l'app RAE nantu à a tableta pò esse assai utile in diverse situazioni. Hà un disignu faciule d'utilizà, in più di avè un mutore di ricerca integratu chì pudemu usà per e dumande.

Cunclusione è opinione

Truvà a megliu tableta per i studienti ùn hè micca un compitu faciule, ma l'avemu ridutta à solu 3 opzioni per avè diverse opzioni. In più avemu cunziddi chì u vostru budgetu hè piuttostu bassu, Siccomu a maiò parte di noi avemu passatu per questu compitu difficiule di piglià note è note à l'università o in ciculi di furmazione.

Bagnamu. Andemu personalmente per u Huawei Mediapad T5. U mutivu? Chì vale più ma hè più versatile. Cù sta piccula differenza, guadagnà megliu càmera, megliu fluidità, etc. Hè vera, ùn avete micca bisognu di scrive, ma postu chì cumprate una tavuletta, lascendu un pocu di più soldi, avete una tavuletta economica per i studienti è in più di qualità chì pudete prufittà per intrattenevi senza chjappà. Hè di u megliu valutatu.

In u sicondu postu di sicuru, puderemu a Galaxy Tab A cum'è in altri anni, ma sta volta hè stata rimpiazzata da a Galaxy Tab A7 di circa 160 euro. Hà un disignu assai bellu è ancu s'ellu, ripetemu, vale 70 euro di più cà u mudellu precedente, Forse ti piace più u so disignu, ancu s'ellu hè sempre fluidu.

Sè vo site ghjuntu finu à quì, hè chì ùn l'avete micca assai chjaru

Quantu vulete spende ?:

300 €

* Sposta u slider per varià u prezzu

5 pensieri nantu à «Tablet per i studienti»

  1. Bonu dopu meziornu!

    I mudelli novi sò ghjunti à u mercatu, ma tengu sempre BQ, un grande valore per i soldi. Avemu un situ web cù questu tema, se vulete sparte infurmazione è / o espansione.

    Grazie!

  2. Ciao, à u principiu andava à cumprà una di e pasticchi chì vo listate. Tuttavia, ùn aghju micca piace u so prezzu assai, u bq ùn hè micca sottu à 175 €, questu hè sempre cunsigliatu da un amicu.

    Ma cum'è ùn mi piace micca usà ciò chì "tutti utilizanu" o "ciò chì tutti parlanu" aghju cuminciatu à scopre l'Internet, finu à truvà u teclatu x98 air III, un passu per u prezzu chì hà.

    Pensu ancu chì hà robbatu u bq edison 3:
    - a schermu di i dui sò di una dimensione simili, ma u teclatu hè in formatu 4: 3 è di risuluzione assai più altu. Cù usu è tempu m'hà dimustratu chì stu furmatu hè assai utile à travaglià. (Ancu se a schermu 4: 3 hè persa quandu vede i filmi: C, almenu hà assai risuluzione è ùn hè micca notu, hè cum'è vede filmi cù e strisce nere di u cinema classicu haha)
    - a bateria di i dui terminali dà praticamenti u stessu tempu d'usu, chì hè assai altu per i dui.
    - U processatore di u teclatu hè più avanzatu, cusì vi permette di travaglià o vede multimedia megliu è più fluente.
    - Infine, hà un extra assai utile (ancu se ùn l'aghju micca adupratu) hà dual boot, vale à dì, pò avvià cù u sistema operativu Android è Windows, questu dà assai versatilità ancu se cù Android aghju assai per piglià note.

    L'aneddota di questu hè chì dopu à parechji mesi andatu à l'università, piglià appunti cù u mo teclatu è paragunendu in situ cù u bq edison 3 di u mo amicu, hà finitu per dì mi "da avà sceglite l'elettronica" hahahaha

  3. Grazie mille per l'opinione ! Ancu s'ellu hè megliu, avemu ancu cunsiderà u prezzu cum'è un fattore impurtante, per u valore per i soldi, è a verità hè chì, ancu s'è u Teclast pò esse megliu, ùn hè micca cusì prezzu (costu finu à più di 100 euru di più). Ma ti ringraziu assai per u cumentu detallatu 😉

  4. Hola, eccellente articulu!

    Sò interessatu à cumprà una tableta per u disegnu prufessiunale cù schermu inclusu. E mi dumandava quale hè megliu un XP-Pen Artist o un iPad pro?

    Ciò chì vogliu fà sò illustrazioni è per quessa aghju bisognu di un prugramma cù diverse strati è spazzole cum'è Photoshop, è un lapis chì corre ma micca troppu per chì a linea ùn si tremu.

  5. Salute Eliana,

    Ùn avemu micca pruvatu l'XP-Pen Artist, ma l'iPad Pro, u so Apple Pencil è l'applicazioni prufessiunali di disegnu chì sò in l'App Store sò una scumessa assai difficiuli di batte oghje per ciò chì vulete. Di sicuru, avemu a scumessa nantu à l'iPad Pro.

    Grazie!

Lascià un cumentu

*

*

  1. Responsabile di i dati: AB Internet
  2. Scopu di i dati: Cuntrolla SPAM, gestione di cumenti.
  3. Legitimazione: U vostru accunsentu
  4. Cumunicazione di i dati: I dati ùn seranu micca cumunicati à terzi, eccettu per obbligazione legale.
  5. Archiviazione di dati: Base di dati ospitata da Occentus Networks (UE)
  6. Diritti: In ogni mumentu pudete limità, recuperà è cancellà e vostre informazioni.